V1 Communicatie mocht voor DYKA het beursconcept bedenken voor Infratech 2015, met bijbehorende advertenties en gadgets.

Timon Thuis is een nieuwsbrief over jongeren die bij Timon hulp ontvangen en een tijdelijk (t)huis vinden.

Voor Wegwijs 2011 heeft V1 een totale communicatiecampagne ontwikkeld.

Een nieuw ontwerp voor de opleggers van DOC.

Een gehele huisstijl voor DIS, bestaande uit een logo, briefpapier, enveloppe en visitekaartjes.

Onlangs heeft de Recyclingbeurs 2014 plaats gevonden en hiervoor heeft V1 Communicatie een ontwerp gemaakt.

Deze mailling bevat een speciale aanbieding voor het magazine Terdege.

Rollbanners ter promotie van de projecten van Stichting Ontmoeting.

Advertenties, posters en brochures als wervingsmiddelen voor school Het Baken.

WoonWerk is het bewonersblad van Woningstichting Barneveld.

Ook voor de Wijzonol Bouwverven mocht V1 Communicatie de uitwerking verzorgen.

Een serie advertenties ter promotie van Ploeger Logistics.

Personeelsblad TeamSpirit voor alle medewerkers van Tempo-Team uitzendbureau.

Een campagne ter promotie voor de novelle Onze Vader; het verhaal van een christelijke vluchteling.